Cumartesi, Mart 17, 2018

Olmasan da farkında

Sevgi

Ben Sana Çok Yakınım!

Hani günün sonunda
Arınıp
Tüm telaşlarından
Başını yastığa koymak istersin ya!
Uyku mahmurluğu içinde,
Kapatıp gözlerini
Dalarsın hayallere,
Koşarsın
Gelecek diğer günlere;
İşte öyle koşuyorum ben de
Senin karşıma geçeceğin günlere,
O günlerin geleceği ümidiyle.
Sen tatlı uykularda dalarken derin rüyalara,
Ben
Gözlerim açık fal taşı gibi;
Bakıyorum tavana,
Olmadı
Başlıyorum
Aslıyok yaylasında koyunları saymaya.
Olsun,
Minnetim yok
Ne akşama
Ne de sabaha;
Hangi kış oldu da
Çıkmadı bahara;
Düşünce dara,
Daha fazla sızlıyormuş yara,
Anlattı bir çırpıda
Hayat bana.
Dilerim;
Günler,
Güneşler doğsun daima
Sana!
Hiç düşme dara.
Belki anlatırım bir gün sana,
Sakın,
Sakın ha
Kırılma bana,
Sevdim seni daima,
Yanımdaymışçasına
Bağrıma basa basa
Ve
Kokladım doya doya.
Kokun tütüyor halâ
Burnumda,
Olsan da
Benden uzaklarda.
Ben sana çok yakınım
Olmasan da farkında.


138/

Devam edecek... Dedenin Torunu

Görsel: Google Görseller

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar:
Hoş geldiniz.
İlginiz için teşekkür ederim.