Pazartesi, Eylül 11, 2017

Duyuru- Güncelledim ve Yayına Başladı Yeni Blog

Güncelleme
"Çatı arasından çıkan günlükler"

      Sevgili okurlar, 11 Eylül 2017 itibariyle,
      Bu blog sayfasını faaliyete geçirmeye karar verdim, epeyce bekledim ve düşünme fırsatım oldu bu arada. 
     İlk başlarda düşündüğüm projem farklı bir amaç içindi. Özellikle bazı arkadaş ve tanıdıklarla görüşmüştüm, onlara yönelik faaliyetleri ve görselleri paylaşmayı düşünüyordum kendi isimleriyle, "Misafirler" ismi de oradan geliyordu ancak faaliyete geçmesi mümkün olmadı o projenin. Daha doğru bir ifadeyle, yeterli done sağlanması mümkün olmayacağı anlaşıldı bir süre sonra. 
       Durum netleştikten sonra ben de başka bir proje üstünde çalışmaya karar verdim. 

    Bu proje, adı üstünde bir günlük olacak. Eskilerden kalan bir günlük.


        

    Bir torun belli bir yaştan sonra bir gün dedesinin dediklerini hatırlar,  ve arayışa girer. Dedesi bir günlük defterinden, aslına bakılırsa defterlerinden bahsetmiştir. Bir gün oturduğu yerden kalkar ve  o günlük defterlerini aramaya çıkar. Bir süre çabaladıktan sonra arayıp bulur. 

     Burada yayınlanacak günlükler o günlüklerdir. Torunu olduğu dedesinin ve babasının günlükleridir. Ne dedesi vardır hayatta ne de babası, annesi ve ninesi de hayatta değillerdir.

          Özellikle babasının isteği üzerine kendi ölümlerinden sonra ortaya çıkarılması istenmiştir, bazı kişilerin etkilenip zarar görmesini, üzülmesini engellemek için. Anlayacağınız uzun yıllar tozlu raflarda ve koliler içinde kalmışlardır.
           Torun bulduğunda çok şaşırmış, hepsini de düzenledikten sonra gün yüzüne çıkarılmasına karar vermiştir.
                Önümüzdeki günlerde yalnızca o günlüklerden yayınlanmaya başlanacaktır bu sayfada. tarih ve isimleri özellikle vermeyeceğim. yalnızca olayları akışına göre değerlendirip yayınlayacağım. 

              Yayıncı olarak da "Dedenin Torunu" Uzunca bir süre Misafirim olacaktır. Şimdiden "hoş geldin" demek istiyorum kendilerine.

                      Hoş buldum, eminim seveceksiniz beni sizlerde. Dedem çok severdi beni. Ben de Dedemi tabii ki. İlginiz için şimdiden teşekkür ederim.

                                                                             11-09-2017                           Dedenin Torunu

Devam edecek


Görsel: Google Görseller




2 yorum:

Yorumlar:
Hoş geldiniz.
İlginiz için teşekkür ederim.